3 Eylül 2012 Pazartesi

A Love To Kill (Ölümüne Aşk)


A Love To Kill 

A Love To Kill , Jukilnomui Sarang Yada Türkçesiyle Ölümüne Aşk Adından'da Gayet Net Birşekilde Anlayabileceğiniz Gibi Ölümüne Aşk Ölümüne Gözyaşı Mottosuna Dayanarak Hazırlanmış 16 Bölümcük Yayınlandığı 2005 Yılında Yüksek Reytingler Elde Etmiş Ve Asya'nın Her Ülkesine Satılmış (Japonya , Çin , Tayvan , Tayland , HongKong Vs . Vs. ) Bir Drama Misa'nın Senarist'inin Elinden Çıktığını En Başından Söylemek Lazım Zaten Bu İki Dizinin İncelemesi Yazılırken Mutlaka Birbirlerinin Refaransları Verilir Çünkü K-Drama Alemlerine Dalıpta Bu 2 Diziden En Az Birini İzlemememiş Olan Kişi Sayısı Çok Azdır 
Bu Dizilerden Bahseden Neredeyse Herkes'in Yazısında Görebilirsiniz A Love To Kill'i Misa'nın Senarist'i Yazmış Mutlaka İzle Yada Misa'yı A Love To Kill'in Senaristi Yazmış Mutlaka İzle Cümlelerini . Bende Onlara Katılıyorum Ve Her İki Dizide Mutlaka İzlenmeli Diyerek Olaya Giriş Yapıyorum ...




Konu 

Kang Bokgu Gençken Sürekli Kavga Ediyor Diye Abisi Tarafından Terkedilmiş Tek Başına Kalmış Ama Abisine Olan Sevgisi Asla Azalmamış Bir Adamdır Yıllar Sonra Birgün Abisini Bulur Abisi Çatı Katında Küçük Bir Daire'de Yaşıyordur Onu Görmeye Gider Ve Yıllar Sonra Bulduğu Abisiyle Konuşurlarken Abisi Evinin Karşı Tarafında Duran Dev Ekran'da Eski Sevgilisi Cha Eun Seok'un Nişanlandığını Görür Dünyası Başına Yıkılır Ve Kang Bokgu'nun Gözleri Önünde Çatı'dan Aşağı Düşer(Ama İntihar Etmediğini Not Düşelim Sanırım Havada Yürümeye Çalışarak Eun Seok'a Ulaşmak İstiyordu Ama Havada Yürüme Özelliği Olmadığını Acı Bir Şekilde Öğrendi) İşte Herşey'de Bundan Sonra Başlar Kang Bokgu Cha Eun Seok Ve Abisi Arasındaki Bağlantıyı Kurar Ve İntikam Almak İçin Onun Korumalığını Yapmaya Başlar 



Karakterler


Kang Bokgu - Bi Rain

Yanlız Büyümesinin Etkisiyle Oldukça Soğuk Ve Duygusuz Görünsede Aslında İçinde Fırtınalar Kopan Bir Karekter Bir Yanda Hayatında En Çok Değer Verdiği Kişi Abisi Diğer Yanda İlk Aşk'ı Cha Eun Seok Diğer Yanda İse Geçmişte Bokgu'yu Bir Yangından Kurtarırken Yaralanan Bokgu'nun Ona Karşı Kendini Suçlu Hissetiği Da Jung 
Yani Anlayacağınız 4 Bir Tarafı Acılarla Çevirili İnsan Parçasıdır Kang Bokgu . Ağzından Hiç Düşürmediği Lolipop'u Yırtık Pırtık Ama Kendisine Feci Derecede Yakıştırdığı İnginç Kıyafetleriyle Çok Farklı Bir Karakter

Bokgu Karakterini Kore'nin World Star'ı Rain Canlandırıyor Dizinin Bu Kadar Çok Ses Getirmesinin Nedenlerinden Biriside Bu Malum Adam Asyada Resmen Taçsız Kral Ancak Rain'in Bir Popçu Olduğunu Bilmeyen Bir İnsan Şu Diziyi İzlese Bu Adamı Kırk Yıllık Eğitimli Oyuncu Sanır Çünkü Karakteri Gerçekten Çok İyi Yansıtıyor Gözleri İle Oynuyor Resmen Zaten Karakter O Kadar Tuttu Ki Daha Sonraki Dizilerde Taklitleri'de Çıktı (Şimdi Buraya Girmeyeceğim)



Cha Eun Seok - Shin Min Ah

Dünyalar Güzel Cha Eun Seok Ünlü Bir Film Yıldızı Henüz Ünlü Bir Oyuncu Olmadan Önce Kang Mingu İle Sevgili Oluyorlar Cha Eun Seok Ünlü Olduktan Sonra Kang Mingu Onu Terkediyor Ve Kayıplara Karşısıyor Buna Rağmen Eun Seok Sürekli Eski Mahallesine Gidip Kang Mingu'yu Soruyor Ve Onu Beklemeye Devam Ediyor
İyi Kalpli Eun Seok Hiçbir Suçu Olmamasına Rağmen En Çok Acıyı Çeken Karakterimiz Sürekli Ağlıyor O Ağladıkça Sizinde Gözlerini Doluyor Önce Kang Mingu'ya Güveniyor Ona Bağlanıyor Ama Kang Mingu Kayıplara Karışıyor Ardından Kang Bokgu'ya Aşık Oluyor Ama onunda Mingu'nin Kardeşi Olduğunu Öğreniyor

Eun Seok Karakterini Kore'nin En Güzel Aktris'lerinden Shin Min Ah Canlandırıyor Kızın Güzelliğini Zaten Söylemeye Gerek Yok Özellikle Gamzeleri Çok Güzel (Açıkça Söylemek Lazım Ki Gamzelerini Çok Kıskandım) . Ve Role Çok Yakışmış Gerçekten Harika Oynuyor Özellikle Rain'e Gerçekten Aşık Aşık Bakıyor Bazı Yerlerde Yazdığına Göre Zaten Bu Dizi Çekildiği Zamanlarda Sevgililermiş (Magazine Bulaşmasam Olmaz)





Han Da Jung - Kim Sarang

Geçmişte Kang Bokgu'yu Bir Yangından Kurtarırken Boynundan Yaralanmış Kang Bokgu'ya Aşık Gözü Ondan Başka Hiçbirşey Görmeyen Biri Ne Kadar Kang Bokgu'yu Çok Sevdiğini Söylesede Ben Buna Hiç İnanamadım Çünkü Çok Bencil Bir Karakter Kang Bokgu'yu Sevdiğini Söylüyor Ama Kang Bokgu'nun Sadece Kendisini Suçlu Hissettiği İçin Yanında Olduğunu Bile Bile Gitmesine İzin Veremiyor Oldukça Bencil Bir Karakter

Da Jung Karakterine Kim Sarang Hayat Veriyor Ve Özellikle Yaptığı Aksan Oldukça Hoş . Dizide Ne Kadar Göstermesede Kendisi Oldukça Güzel Bir Kadın Zaten 2004 Yılında Miss Korea Seçilmiş Tescilli Bir Güzel




Kim Joon Sung - Lee Ki Woo

Bir Başka Bencil Bir Karakterimizde Joon Sung Zengin Bir Ailesi Olduğu İçin Ne İsterse Elde Etmeye Alışmış Biri Üstelik Komplekslide Ama Dizinin İleriki Bölümlerinde Düzeliyor Eun Seok'u Gerçekten Sevmeye Ona Değer Vermeye Başlıyor

Joon Sung Karakterini Lee Ki Woo Canlandırıyor Dizide Ki Karakterinin Lakabı Olan Lamba Direğini Hakedecek Kadar Uzun Boylu Bir Arkadaşımız Üstelik İyi Bir Oyuncuda 




Yazar Görüşü

A Love To Kill'in İlk 2 Bölümü Oldukça Karmaşık Ne Oldu Bu Kim Şu Kim Hadi Ya Ne Yaptılar Diyip Olayları Kavramaya Çalışırken İlk 2 Bölüm Bitiyor Zaten Ama Asıl Olaylar 3.Bölümden İtibaren Başlıyor O Yüzden 3.Bölüme Kadar Sıkılsanızda İzlemeye Devam Edin Çünkü Harika Bir Dizi İle Karşılaşacaksınız
Dizinin En Büyük Artısı Bana Kalırsa Oyunculukları Özellikle Bi Rain Ve Shin Min Ah Resmen Karşılıklı Döktürüyorlar Shin Min Ah Rain'e Resmen Aşık Aşık Bakıyor Bakarken Gözlerinin İçi Parlıyor Ve Çok Net Söylüyorum Ki Barşol İkilisi Birbirlerine Çok Yakışıyorlar
Cha Eun Seok Ve Kang Bokgu Etraflarında Dönen Tüm O Karmaşık Olaylara Rağmen Birbirlerine Karşı Çok Naif Ve Güçlü Duygular Besliyor Ki Aralarında Ki O Aşkı Hissedip Onlar İçin Üzülüyorsunuz

Ayrıca Diğer Bir Artısı'da Dizinin OST'Leri Gerçekten Efsane OST'Lere Sahip Diziyi İzlemeyecekseniz Bile OST'Lerine Mutlaka Göz Atmalısınız Çok Güzel Ve Diziye Uyan Sözlere Sahip 


Buradan Sonrası Spoiler Olabilir


En Güzel Sahneler

6 Numara - My Mistake

Kang Bokgu Sözde İntikamını Aldıktan Sonra Abisinin Yanına Gider Yatağının Yanına Diz Çöküp Bir Süre Öylece Durur Ve Ardından Hata Yaptığını Anlamış Bir Halde Salya Sümük Ağlayarak O Tatlı mı Tatlı İngilizcesiyle ''My Mistake'' Diye Ağlar

Gerçekten Harika Bir Sahnedir Rain Harika Oynamış 


5 Numara - Eun Seok Ve Bokgu'nun Ramen Yiyip Top Oynadıkları Sahneler

Evet Aşık Çiftimiz Önce Birlikte Küçük Ve Salaş Bir Yerde Ramen Yerler Ki Bu Sahneyi Bu Kadar Güzel Yapan Şey Kang Bokgu Ramen Yerken Eun Seok'un Sadece Işıl Işıl Gülen Gözlerle Onu Seyretmesidir

Hemen Bu Sahneden Sonra İse Onları Parkta Top Oynarken Görürüz Zamanında Yönetmeninin Açıkladığına Göre Orada Top Oynayanlar Eun Seok Ve Kang Bokgu Değil Rain Ve Shin Min Ah'mış Yani Oradaki Sahnede Gerçekten Top Oynamışlar(Yönetmen Yapmaları Gereken Birkaç Temel Hareketi Söyleyip Onları Yanlız Bırakmış Ve Uzaktan Tek Kamera İle Çekmiş) Zaten Çok Belli Çünkü Oldukça Doğal Bir Sahne


4 Numara - Beni Hiç Sevmedin mi ?

Herşey Bitip İntikam Olayı Kapandıktan Aylar Sonra Kang Bokgu Ve Eun Seok Yine Karşılaşırlar Ve Kang Bokgu Basketbol Oynarken Yanına Gelen Eun Seok Gözleri Dolu Dolu Yumuşak Bir Sesle Şu Soruyu Sorar 
''Sen Benim İçin Hiç Endişelenmedin mi ? Yani Biran Bile Olsa Benim İçin Üzülmedin mi ? Tek Biran Bile Olsa Bana Değer Vermedin mi ? Ve Tek Biran Bile Olsa Beni Gerçekten Sevmedin mi ?''
Bu Sözler Karşısında Bokgu Hiçbirşey Söyleyemez Eun Seok Anladım Manasında Başını Sallar Ve Geriye Dönüp Uzaklaşmaya Başlar Ve Ağzından Şu Sözler Dökülür 
''Biliyordum ... Biliyordum''

Kang Bokgu'nun Tüm Yaptıklarından Sonra Eun Seok'un Tek Merak Ettiği Şey Budur Biran Bile Olsa Bokgu'nun Ona Değer Verip Vermediği Onu Sevip Sevmediği ...


3 Numara - Yüzüme Bak

Artık Finale Doğru Kang Bokgu'dan Ayrı Kalamayacağını Anlayan Cha Eun Seok Daha Önce Birlikte Gittikleri Çatı'ya Bokgu'yu Bulmak Umuduyla Gider . Bokgu'da Gerçekten Oradadır Birbirlerini Görürler Eun Seok Gülen Gözlerle Bokgu'ya Bakar Bokgu Eun Seok'a Doğru Yürür ... Yürür ... Yürür Ama Yanından Geçer Gider Cha Eun Seok Hayal Kırıklığıyla Bir Süre Orada Durur Arından Kang Bokgu'yu Takip Etmeye Başlar Sonunda Onu Yakalar Ve Şunları Söyler

''Sana Birşey Sormak İstiyorum ... Biz Buluşamaz mıyız ? Sadece Yemek Yemek Çay İçmek Ve Birbirimizi Görmek İçin ... Buna Hakkımız Yok mu ? Sık Sık Değil Sadece Arada Bir Gerçekten Sadece Arada Bir ... Sadece Haftada Birkez ... Hayır Ayda Birkez Bunu Yapamazmıyız ? Bana Bak Sadece Birkez Bana Bak (Sesini Yükseltir) Neden Bana Bakmıyorsun ... Lütfen Birkez Yüzüme Bak'' 

Kang Bokgu Hiçbirşey Söylemeden Ve Eun Seok'un Yüzüne Bakmadan Oradan Uzaklaşır


2 Numara - Ben Cehennemde Yanarım

Kang Bokgu Ve Cha Eun Seok Çeşitli Nedenlerle Yeniden Görüşmüşlerdir Ancak Bu Sefer İkiside Birbirine Son Kez Veda Eder Ve Birbirlerini Görmeyeceklerini Söyleyerek Ayrılırlar Bir Süre Ayrı Yönlere Doğru Yürürler Ama Kang Bokgu Aniden Geri Döner Ve Koşarak Eun Seok'a Yetişip Onu Yakalar Ve Şu Sözleri Söyler

''Benimle Çılgın Birşey Yapmak İster misin ? Cehennemde Cezalandırılsak Hepsine Ben Dayanacağım İnsanlar Taş Atarsa Hepsini Ben Karşılayacağım Orası Cehennemse Mutlulukla Gireceğim ... Kim Olduğunu Unutmak Kim Olduğumu Unutmak Ve Çılgınca Birşey Yapmak İster misin ? Benimle Olmak İster misin ?''


1 Numara Son Mutlu Gün

Evet Son Mutlu Günleri Gerçekten Harikadır O Yüzden Ayırmadım Arabada Giderlerken Birbirlerine Bakışları Eun Seok'un Bokgu'nun Elini Yanağına Koyup Işıl Işıl Gözlerle Bokgu'ya Bakması Birlikte Kar'da Oynamaları Yemek Yemeleri Birbirlerine Sordukları Sorular Herşey Harikadır 


Yazar Yorumu

 Sonuç Olarak A LOVE TO KİLL Harika Bir Dramadır Aynı Zamanda Benim İlk İzlediğim Dramadır Yıl 2007'ydi Ve O Zamanlar Bu Kadar Çok Asya Dizi Sitesi Olmadığı İçin Çat Pat İngilizcemle İzlemiştim Tabi Daha Sonra Her Taraf Türkçe Çevirili Site Dolunca Rahat Rahat Baştan İzledim A LOVE TO KİLL Oldukça Popüler Bir Drama Olduğu İçin Türkçe Çevirilerini Bulmakta Zorluk Çekmezsiniz Her Asya Sitesinde Mevcut Zaten ... Mutlaka İzleyin İzlettirin 

Ama Baştan Söylemek Lazım Ki Eğer Dizilerden Etkilenen Tipte Biriyseniz Bir Süre Etkisinden Çıkamaz Melankolikleşirsiniz ;)


Aldığı Ödüller

Bi Rain - Yılın Dizi Still İkonu
Bi Rain - Yılın Artisti 
Bi Rain - Yılın Aktörü
Bi Rain - Popülerlik Ödülü
Bi Rain - Mükemmellik Ödülü


Resimler

Eun Seok Ve Kang Bokgu

İlk Bölümlerdeki Serseri Bokgu

Rain Ve Shin Min Ah Dizinin Afiş Çekiminde

Bokgu Ve Eun Seok

Rain Ve Shin Min Ah Afiş Çekiminde

Bokgu Ve İlk Bölümlerde Ağzından Düşürmediği Lolipop'u

Eun Seok'un Bokgu'yu İlk Öpüşü

Bokgu Ve Eun Seok

Bokgu Ve Çok Şey Anlatan Bakışları

Eun Seok Ve Bokgu

Kang Bokgu Ve Kang Mingu

Birbirine En Yakışan Çiftlerden

Rain Ve Shin Min Ah Afiş Çekiminde Gerçekten Birbirlerine Çok Yakışıyorlar






44 yorum:

  1. Tanıtımı Çok Beğendim Ellerine Sağlık Uzun Zamandır İzlemeyi Düşünüyordum Ancak Bir Türlü Başlayamamıştım Yarın Bilgisayarak İndirip Başlıycam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh ... Böyle Bir Faydam Olduysa Ne Mutlu Bana ;)

      Sil
  2. en sevdiqim dramadır şimdi burda sahneleri sıralayınca birbir hepsi aklıma geldi hüzünlendim sanırım yeniden izliycem

    YanıtlaSil
  3. Gözlerin Dolmaması Gerçekten Elde Değil

    YanıtlaSil
  4. rain harika oynuyor bu dizide bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rain Performansı Diğer Dizilerindede Çok İyi Ama Bu Dizide Resmen Nirvana'ya Ulaşmış Durumda :)

      Sil
    2. yorumuna katılıyorum rain'in oynadığı karakter çok konuşmuyor ama rain resmen gözleriyle duygularını anlatıyor zaten

      Sil
    3. Evet Bu Diziden Sonra İzlediğim Bazı Dizilerde Farkettim Ki A Love To Kill'den Sonra Çekilen Dizilerin Bazılarında Kang Bokgu'dan Esinlenmiş Karakterler Var ;) Gerçekten Çok İlginç Bir Karakterdi Kang Bokgu Rain'De Harika Oynamış

      Sil
  5. en sevdiğim drama'dır ama sonunu hiç beğenmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu Bencede Kötüdür Ama Senaristinin Böyle Bir Takıntısı Var İşte Mutsuz Sonları Daha Çok Seviyor Sanırım

      Sil
  6. harika bir yazı olmuş
    qerçekten senaristin böyle bir huyu var sanırım ama 2 dizisindede beni ağlatmayı başardı hem hem ı'm sorry ı love you hemde a love to kill harika aynı senarist şimdide nice guy dizisini yazmaya başladı onuda mutlaka izlemelisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice Guy'ı İzlemeye Başlayacağım Ama En Azından Bir 10-12 Bölüm Geçmesini Bekliyorum Yoksa Yeni Bölüm Beklemekten Patlıyorum .

      Sil
    2. evet ben o hatayı yaptım ve izledim şimdi yeni bölüm gelene kadar meraktan çatlıyorum

      Sil
    3. :D işte bu yüzden kendimi sıktıkça sıkıyorum izlememek için

      Sil
  7. Şuanda Çok Fazla Dizi Çevrildiği İçin Çevirilerde Yavaşladı Birçok Dizinin Fanları Dizileri Çevrilsin Diye Bekliyor Ama Çevirmenlerin Sayısı Çok Az Bu İşten Para Kazanılmıyor Malesef (Ben Bazı Amerikan Dizilerini Çevirdiğimde Para Kazanıyordum Ancak Kore Dizileri Sanırım Gönüllü Kişiler Tarafından Çevriliyor O Yüzden Para Kazanamıyorlar Sadece Diğerleride İzlesin Diye Hayır İşi Yapıyorlar :D )

    YanıtlaSil
  8. Blog'unu okuduktan sonra diziyi izledim iyiki izlemişim gerçekten harika bir dizi eline sağlık mükemmel bir yazı

    YanıtlaSil
  9. shin min ah ve rain dünyanın en uyumlu çiftiydi keşke bir dizide daha oynsalar birlikte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ;) ama herşeyden önce rain bir askerden dönse

      Sil
    2. ben askerden döndüğünü sanıyordum sürekli sahneye çıkıyor filmi daha yeni vizyona girdi hala askerde mi ?

      Sil
    3. ehh oda rain'in farkı olsun :D şuanda kore askeriyesi için sahneye çıkıyor asya'nın değişik ülkelerinde barış konserleri veriyor ;) R2B Filminin Çekimlerinide Askere Gitmeden Önce Tamamlamıştı

      Sil
  10. çok güzel bir yazı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. A Love To Kill Birazdan izlemeye başlıycam okuduğum bütün yazılarda çok övülmüş bir dizi umarım hayal kırıklığına uğramam internetten dizininr resimlerine baktım'da rain ve minah birlikte harika görünüyorlar umarım söylediğiniz kadar iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç Kuşkun Olmasın Gerçekten Harika Bir Dizidir Rain Ve Shin Min Ah'ın Uyumu Ve Oyunculukları Kusursuz Zaten

      Sil
    2. birazdan izlemeye başlıycam

      Sil
    3. İzledikten Sonra Yorumunu Bekliyorum

      Sil
  12. en iyi sahneler kısmını okuyunca gidip bir daha seyredesim geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ayda bir izliyorum :D madem aklına düştü hiç kendi tutma izlememek için gidip izle

      Sil
    2. şuanda işim var ama gerçekten baştan çıkmak üzereyim :D

      Sil
  13. Selin İzgi12 Aralık, 2012

    birazdan izlemeye başlıycam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer Dram Dizileri Seviyorsan Çok Beğeneceksin Kesinlikle Dramanın En Güzel Örneklerinden Bir Tanesi

      Sil
    2. Selin İzgi12 Aralık, 2012

      evet dram dizilerini seviyorum indirmeye başladım bile malesef yedeklemeden dizi izleyemiyorum :D bende tik olmuş durumda

      Sil
    3. Aynı Olay Kardeşim'de Var Fotoğraf Kaydetse Flash Disc'e Yedekler :D

      Sil
  14. rain oturup saatlerce kameraya baksa izlerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bende O Aşamalarda Dolaşıyorum

      Sil
    2. o aşamalarda dolaşıyorsan olmuşsun demektir boşuna kendini kurtarmaya çalışma rain'in çekim alanına girmişsin

      Sil
  15. kim sarang'ı bu dizi de gördüğümde bana çok çirkin gelmişti ama kendisi miss kore 1.siymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Beğenmiştim Olması Gerektiği Gibiydi Evet Güzelliğini Gösteremiyordu Ama Karakterin Yapısı Öyleydi Secret Garden'da Çok Güzeldir

      Sil
    2. secret garden'da oynadığını bilmiyordum hiç dikkatimi çekmedi

      Sil
    3. Oska'nın Sevdiği Kadın Rolünde :)

      Sil
    4. aklıma takıldı az önce açtım baktım gerçekten aynı kadın :D hiç farketmedim ne kadar değişmiş

      Sil
  16. İlk Başta Bende Farketmedim Bir Yerden Tanıyorum Ama Nerden Diye Düşünüyordum Daha Sonra Wiki'den Oyuncular Kısmına Bakınca Gördüm

    YanıtlaSil