12 Aralık 2012 Çarşamba

The Moon That Embraces The Sun


The Moon That Embraces The Sun (Güneşi Kucaklayan Ay)


Konu

''The Moon That Embraces The Sun'' Kral Lee Hwon Ve Şaman Wol'un Arasında Geçen Güçlü Aşkı Anlatıyor
Soylu Bir Ailede Dünyaya Gelen ''Yeon Woo'' Henüz Küçükken Abisinin Mezuniyet Törenini İzlemek İçin Saraya Girdiği Sırada Sarayda Çok Sıkılan Ve Kaçmak İçin Uğraşan Veliaht Prens Lee Hwon İle Karşılaşır Kader İşte O Anda Ağlarını Örmeye Başlar Lee Hwon Ve Yeon Woo Birbirlerine Aşık Olurlar 
Aklı , İyi Kalpliliği Ve Güzelliğiyle Dikkat Çeken Yeon Woo Bir Süre Sonra Veliaht Prenses Olarak Atanır Lee Hwon Ve Yeon Woo'nun Mutluluğu Uzun Sürmez Çünkü Hükümette Güç Kazanmak İsteyenler Yeon Woo'nun Veliaht Prenses Olmasını İstememektedir Onu Öldürmek İçin Bir Şaman'ı Görevlendirirler 
Şaman İsteği Yerine Getireceğini Söylesede Bunu Yapmaz Yeon Woo'yu Öldü Gibi Gösterir Ve Onuda Yanına Alarak Çok Uzaklara Gider
Yeon Woo Hafıza Kaybı Yüzünden Tüm Geçmişini Unutmuştur Ve Kendisinin Şaman Wol Olduğuna İnanarak Büyür 
Veliaht Prens Lee Hwon İse Başka Bir Soylu Kız'la Evlendirilir Ve Babasından Sonra Kral Olur 
Şaman Wol İle Şans Eseri Karşılaşan Kral Lee Hwon Onunla Yeon Woo Arasındaki Benzerlikleri Farkeder Ve Yavaş Yavaş Onunla Yakınlaşmaya Başlar

Not - Bu Dizi Jung Eun Gwol'un ''Haareul Poomeun Dal'' Adlı Kitabından Televizyona Uyarlanmıştır


Oyuncular



Wol / Yeon Woo - Han Ga İn


Veliaht Prens'in Eşi Olarak Seçilen Yeon Woo Akıllı , Görgülü , İyi Kalpli Ve Güzel Bir Kızdır Ancak Sarayda Güç Kazanmak İsteyen Kişiler Onun Veliaht Prensin Eşi Olmasını İstemezler Ve Bir Şamana Onu Öldürmesini Söylerler Şaman Yeon Woo'yu Öldürmez Onu Öldü Gibi Göstererek  Çok Uzaklara Götürür Hafızasını Tamamen Kaybeden Yeon Woo'ya Onunda Kendisi Gibi Bir Şaman Olduğunu Söyler Yeon Woo Kendisini Bir Şaman Sanarak Büyür 



Lee Hwon - Kim Soo Hyun


Lee Hwon'un Neşeli Ve Sevecen Bir Kişiliği Vardır Yeon Woo'dan İlk Görüşte Etkilenir Ve Onun Veliaht Prenses Olması İçin Elinden Geleni Yapar Sonunda Amacına Ulaşır Ve Yeon Woo Veliaht Prenses Olarak Atanır Ancak Mutlulukları Uzun Sürmez Yeon Woo Nadir Görülen Bir Hastalığa Yakalanır Ve Lee Hwon'un Babası Tarafından Saraydan Gönderilir Lee Hwon Ne Kadar Bunu Engellemeye Çalışsada Başarılı Olamaz Çok Geçmeden de Yeon Woo'nun Ölüm Haberi Gelir Lee Hwon'un Kişiliği Sevdiği Kız Öldükten Sonra Tamamen Değişir Soğuk Birine Dönüşür Yeon Woo'nun Yerine Veliaht Prenses Olarak Atanan Yoon Boo Gyung'u Asla Eşi Olarak Kabul Etmez Ve Ona Elini Sürmez Yıllar Geçmesine Rağmen Unutamadığı Yeon Woo'ya Çok Benzeyen Şaman Wol İle Karşılaşınca Kalbi Yeniden Atmaya Başlar



Yang Myung - Jung İl Woo


Lee Hwon İle Üvey Kardeşlerdir Özgür Ruhlu Ve Eğlenceli Biridir Yeon Woo'ya Aşıktır Yeon Woo Öldükten Sonra Şans Eseri Karşılaştığı Şaman Wol'dan Etkilenmeye Başlar




Yoon Bo Gyung - Kim Min Seo


Yeon Woo'dan Sonra ki Veliaht Prenses'tir Lee Hwon Onu İstemesede Yoon Bo Gyung Sürekli Lee Hwon'un Kalbini Kazanmaya Çalışır



Woon - Song Jae Rim


Lee Hwon'un Güvendiği 2 Adamından Bir Tanesi Çok İyi Kılıç Kullanma Yeteneği Olan Sessiz Biri Kral Uyurken Bile Yanından Ayrılmayan Onun Çektiği Acıların En Yakın Şahidi





Kim Yoo Jung Ve Yeo Jin Goo
Genç Lee Hwon - Yeo Jin Goo

Genç Yeon Woo - Kim Yoo Jung




Yazar Yorumu

'' The Moon That Embraces The Sun '' Benim Çok Geç İzlemeye Başladığım Dizilerden Bir Tanesi Açıkça Söylemek Gerekirse Başarollerinde Kim Soo Hyun Ve Han Ga İn Olmasaydı İzlemeye Başlamazdım Bile Çünkü Konusu Ne Olursa Olsun Tarihi Dizi İzlerken Çok Sıkılıyordum Tarihi Diziler Bana Hep Çok Durağan Ve Sıkıcı Geliyordu Ama Bu Dizinin Daha İlk Bölümünü İzlediğim Anda İyiki İzlemeye Başlamışım Dedim Ve Hemen 2.Bölümü Açtım Tarihi Bir Dizi Olmasına Rağmen Çok Sürükleyici Ve Hızlı Gelişen Bir Diziydi 
Zaten Dizinin Reytingleri Ortada İlk 2 Bölüm Hariç Bütün Bölümleri Reytinglerde 1.Sıraya Oturdu Hatta Kore'de Hiç İzlenmeyen Özel Bölüm'ler (Kamera Arkası Görüntüleri Ve Röpörtajlar) Bile Reyting Listelerinde 1 Numaraya Yerleşti , Dizinin Reytingleri %47'ye Kadar Çıktı Ki Gerçekten Çok Çok Çok Fazla Bir Rakam Bu

Dizinin En Güzel Yanı İlk 5 Bölümde Sadece Çocuk Oyuncuların Oynamasıydı İlk Başta Bu Bölümlerde Sıkılacağımı Düşünmüştüm Ancak Çocuk Oyuncular O Kadar Başarılıydı Ki Onların Sahneleri Hiç Bitmesin İstediğim Zamanlar Bile Oldu İlk 5 Bölümde Karakterlerin Gençliklerini Görmemiz Sayesinde Hikayenin Temelini Daha İyi Anladım Ve Lee Hwon İle Yeon Woo'nun Arasındaki Aşk'a Daha Çok İnandım Bu Sayede Zaman Atlamasından Sonra Lee Hwon'un Çektiği Acılar Wol'ü Gördüğünde Hissettikleri Bana Çok Sahici Ve İnandırıcı Geldi 

 Bana Göre Dizinin Eksik Yanı Yoktu En Büyük Artısı İse Oyunculuklarıydı Dizide Oynayan Herkes Resmen Döktürdü Han Ga İn Hem Güzelliğiyle Hem Oyunculuğuyla Hem Masum Yüzüyle Role Cuk Diye Oturmuştu 
Çocuk Oyuncuları Çok Beğendim Özellikle Lee Hwon'un Gençliğini Oynayan Yeo Jin Goo'nun Geleceğinin Çok Parlak Olduğunu Düşünüyorum Hem Gülmek Hemde Ağlamak Bu Çocuğa Çok Yakışıyor

Ağlamak Ve Gülmek Deyince Kim Soo Hyun'a Değinmeden Geçmemek Lazım Dizinin En İyi Oyuncusu Kesinlikle Kim Soo Hyun'du Bağırarak Ağlaması Olsun Gülmesi Olsun Aşık Aşık Bakışları Olsun Kusursuzdu Kim Soo Hyun'u Zaten Severdim Ama Bu Diziden Sonra Benim Ne Yapsa İzlerim Dediğim Aktörler Arasına Girdi Zaten Kim Soo Hyun Bu Dizideki Rolüyle Piyasada Ne Kadar Önemli Ödül Varsa Hepsini Kazandı (Muhtemelen MBC Dizi Ödüllerindede Ödülleri Kapacak)

The Moon That Embraces The Sun Kesinlikle İzleyin Diyeceğim Dizilerden Bir Tanesi Birçok Kişinin Benim Gibi Sırf Tarihi Dizi Diye Hala İzlemediğini Biliyorum Eğer Hala İzlemediyseniz Mutlaka İzleyin 


Küçük Lee Hwon - Büyük Lee Hwon Ve Ortalarında Her Türlü İsteklerini Yerine Getiren Cefakar Hyun Soo

Lee Hwon Ve Hyun Soo Sahnelerine Bayıldım Diyebilirim Hyun Soo Hem Lee Hwon Küçükken Hemde Büyüyüp Kral Olduktan Sürekli Onun Üzerine Titredi Ne İsterse Yerine Getirdi Lee Hwon Ağladıkça Hyun Soo'da Ağladı Lee Hwon Üzüldükçe Hyun Soo'da Üzüldü Özellikle Hyun Soo'nun Boşboğazlık Edip Kral'ı Kızdırmalarına Bittim 


Hyun Soo Ağzını Tutamaz
Lee Hwon Kızar
Ve Lee Hwon Her Zaman Ki Gibi Hyun Soo'ya Bağırır ''Yüzünü Görmek İstemiyorum Arkanı Dön''

Yeon Woo Hastalandığında Saraydan Gönderirlirken Lee Hwon'un ''O Benim Prensesim Bırakın Onu'' Diye Ağlaması Taş Olsan Çatlatacak Bir Sahneydi 






Lee Hwon Ve Yeon Woo'nun Birbirlerine Duydukları Aşk Beni Çok Etkiledi O Kadar Saf Ve Gerçek Bir Aşktı Ki 








- Majestelerinin Kadınıyım Ve Bu Ülkenin Annesiyim Adım Yeon Woo









 








15 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Selin İzgi12 Aralık, 2012

    bu dizi hakkında hiçbir kötü yorum duymadım daha sanırım sonunda izlemeye başlıcam tarihi dizileri bende sevmiyorum ama herkes hakkında çok iyi konuşurken bir göz gezdirsem sorun olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka İzlemelisin Dizi Zaten İlk Dakikadan Seni Kendine Bağlayacak Emin Ol

      Sil
    2. Selin İzgi12 Aralık, 2012

      A love to kill'i indiriyorum onu izledikten sonra izlemeye başlıcam

      Sil
    3. Arka Arkaya Bu İki Diziyi İzleme Bence ;) Araya Bir Romantik Komedi Koy İkiside Dram Ağırlıklı Diziler İçin Şişmesin

      Sil
    4. Selin İzgi12 Aralık, 2012

      yok bana dokunmaz

      Sil
    5. O Zaman Mutlaka İzlemelisin :D

      Sil
  3. Kim Soo Hyun < 3
    beni kim soo hyun hayranı yapan dizidir güneşi kucaklayan ay o yüzden benim için çok özel
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. kim soo hyunu dream high de tanıdım ve çok sevdim o ne tatlı bir gülüş öyle bunu da sırf kim soo hyun var diye izledim ama izlediğim en güzel ve (genelde tarihi dizilerin bazı kısımları sıkar)sıkmayan bir diziydi şiddetle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. you came from the stars da çok güzel bir dizi mutlaka izletin kim soo hyun orad da ayrı bir tatlı

      Sil
  5. Toplamda kaç bölüm?

    YanıtlaSil
  6. Seneye sınavım olmasa hemen bitirmek istiyorum ama günde anca 1 bölüm izleyebiliyorum 😳

    YanıtlaSil
  7. Sonu mutlu mu bitiyor admin ona gore izleyecegim kotu bitiyorsa kalbim kaldirmaz.

    YanıtlaSil