28 Kasım 2012 Çarşamba

The Fugitive : Plan B



The Fugitive Plan B 2010 Yılında KBS'De Yayınlanan Ve Çok Büyük İlgi Gören 20 Bölümlük Bir Aksiyon Dizisi ...

Rain'in A Love To Kill'den Tam 5 Yıl Sonra Çektiği İlk Dizi Olma Özelliğini Taşıyor Ayrıca Rain Bu Dizi İçin Yaptığı Anlaşmayla Asya Tarihinde Bir Diziden En Çok Para Kazanan Oyuncu Ünvanını Aldı Bunuda Belirtmeden Geçmeyelim . Ama Aldığı Paranın Hakkını Sonuna Kadar da Verdi Rain'in Asya'daki Ünü Sayesinde Daha Dizinin Çekimlerine Başlanmadan Neredeyse Bütün Asya Ülkelerine Satıldı (Japonya , Çin , Endonezya , Filipinler , Singapur , Tayland , Tayvan , Malesya , Vietnam) Henüz Dizi Başlamadan Diziyi Satın Alan Ülkeler Arasındalar 



KARAKTERLER


Ji Woo - Bi Rain

Çapkın , Ağzı İyi Laf Yapan , Korkak Gibi Görünmesine Rağmen Hem Cesur Hemde Güçlü Ve Kesinlikle Çok Zeki (Aslında Biraz Kaptan Jack Sparrow'a Benzediğini Söylemek Yanlış Olmaz)

Çok Net Söylüyorum Ki Görüp Görebileceğiniz En Şebek Karakterlerden Biri Rain Yine Döktürüyor Dizi Boyunca Yüzünü Şekilden Şekile Sokmuş Bir İnsan Hem Bu Kadar Seksi Hemde Bu Kadar Şeker Ve Şebek Olmayı Nasıl Başarır Bir Türlü Aklım Almıyor 



Jini - Lee Na Young

Soğuk Biri , Çok Fazla Acı Çekmiş Hayattaki Tüm Yakınlarını Kaybetmiş Yanında Sadece Sevgilisi Kalmış Ve Kendi Hayatıda Tehlikede . 

Dediğim Gibi Gerçekten Soğuk Bir Karakterdi Ben Hep Oyuncusundan Olduğunu Sanmıştım Kamera Arkası Videolarını İzledikten Sonra Öyle Olmadığını Anladım Lee Na Young Gerçekten Şeker Biriymiş Çünkü 




Kai - Daniel Henney


Jini'nin Sevgilisi Zengin Yakışıklı Tipik Bir K-Drama Karakteri Onun Dışında İlk Bölümlerde JiWoo İle Atışmaları Gerçekten Komikti . Daniel Henney'nin Oynaması Dışında Başka Bir Artısı Yok



KONU

Bütün Ailesi Öldürülmüş Ve Kendiside Tehlikede Olan Jini Hem Kurtulmak Hemde Ailesinin İntikamını Almak İçin Asya'nın En Ünlü Dedektiflerinden Olan JiWoo'yu Tutup Peşindekileri Aramaya Başlar Ama İşler Gittikçe İçinden Çıkılmaz Bir Hal Alır 


...

Eğer Bu Diziye Saf Aksiyon Olarak Bakarsak Gerçekten Çok Başarılı Bir Dizi Güzel Dövüş Sahneleri Güzel Kovalamacalar Asya'nın Farklı Ülkelerinden Harika Görüntüler Ve Kaslı , Yakışıklı Erkekler 
Ancak Şu Kadroyu Ve Prodüksiyonu Görünce Diziye Öyle Bir Beklentiyle Başlıyorsunuz Ki Dizi Sizi Tam Olarak Tatmin Etmiyor Yani Rain'den Yine Full House Ve A Love To Kill Gibi K-Drama'lar İçin Başyapıt Olmuş İşler Gibi Bir Dizi Bekliyorsunuz Ama Malesef Aradığınızı Bulamıyorsunuz Çünkü Senaryo Oyuncu Kadrosu Ve Prodüksiyon'un Yanında Çok Zayıf Kalıyor Sanki Senarist Nasıl Olsa Elimizde Rain Var Senaryo'nun Çokta Önemi Yok Demiş Gibi Bir Hava Var Dizide Genel Konu Güzel Ama İşleniş Yavan Kalmış Gibi ;)

Ama Yinede Dizi Size Eğlenceli Bir 20 Bölüm İzletiyor Bol Bol Güldürüyor Aksiyona Doyuruyor Güzel Güzel Mekanlar Gösteriyor Açıkçası Ben Fugitive Plan B'yi Gerçekten Sevdim Ama Açıp Bir Daha Baştan İzlemem 

Tavsiye İstiyorsanız Gidip İzleyin Eğleneceksiniz Ama Sizi Sarıp Sarmalayacak Bir Senaryo Beklemeyin Eğlenmek İçin İzleyin 

Ayrıca Dizinin Ost'leri Tatmin Edici Derecede Özellikle Mblaq'in Şarkısını Ve Genellikle Melankolik Sahnelerde Çalınan Islık Melodisini Çok Beğendim 

Binbir Surat Rain

Şu Tatlılığa Bakarmısınız
Rain Ve Lee Jung Jin

Rain Ve Lee Jung Jin





Böyle Şebek

Böyle Karizma

Ve Yine Böyle Şebek








20 yorum:

  1. Bi rain dizilerini çok severim ve hepsinide izledim evet dediğin gibi bir full house yada a love to kill değil ama zaten böyle olmasını beklemiyordum.
    Konu polisiye aksiyon olunca zaten o duygu yoğunluğu olmuyor yine de çok güzel ve başarılı bir diziydi Bi rain harika bir oyuncu ve kendini sevdirmesini çok iyi biliyor sevimli şey
    dayanılmaz bir cazibesi var
    Ben başrol kadını hiç ama hiç sevmedim
    çok soğuk vede Rainın yanında tam bir nunaydı
    kai karekteri çok kasıyodu kendini ondanda hoşlanmadım. Tespitin çok doğru tek artısı oyucusuydu. müzikleri. aksiyonu, ve en önemlisi Bi rain harikaydı.
    Diziyle ilgili aynı görüşte olmamıza sevindim güzel bir yazı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. rain'in olduğu her diziyi gözüm kapalı izlerim bu diziyide izledim çok beğendim harika bir aksiyon hele hele konser sahnesine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konser Sahnesi Rain'in Kendi Konseri Sırasında Çekildi Rain'in Konserinin Sonunda Çekim Yapıldı O Sahne Rainin Kendi Sahnesi Yani

      Sil
    2. bunu bilmiyordum bende dizi için o kadar büyük sahneyi o kadar seyirciyi nasıl toplamışlar diyordum :D

      Sil
  4. ben fugitive'i dizi sanıyordum izlemek nasip olmadı ama yakında bir boşluk yaratıp izlicem ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. başrol kadını hiç sevemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Sevmediğimi Düşünmüştüm Ama Dediğim Gibi Kamera Arkası Görüntülerini İzledikten Sonra Fikrim Değişti Aslında Dizide ki Karakteri Sevmemişim Yoksa Lee Na Young Çok Tatlı Bir Kadın mış ;)

      Sil
    2. izleyeceğim bende bakalım fikrim değişecek mi

      Sil
    3. Video Sitelerinde Bulabilirsin Basın Konferansı , Sahne Arkaları Hepsi Mevcut

      Sil
  6. bende başrol kadını sevemedim gitti jeon ji hyun oynayacakmış başta ama parada anlaşamamışlar ondan sonra lee na young'la anlaşmışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslında Ji Hyun'la Anlaşılmıştı Ama Takvimler Uyuşmadı Ve Daha Sonra Lee Na Young Seçildi

      Sil
  7. bence kore'nin en iyi aksiyon dizisiydi çok güzeldi izlemeyen herkes hiç kuşku duymadan izlemeye başlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Çok Beğendim Ama İris'den Daha Yükseğe Koyamam Sanırım Yorumun İçin Teşekkürler

      Sil
    2. ben iris'i izlemediğim bilmiyorum

      Sil
    3. Çok Güzel Bir Dizidir Mutlaka İzlemelisin

      Sil
  8. daniel henney için izlemeye başlayıp rain'e hayran olarak daniel'ime ihanet ettiğim dizidir the fugitive ehh daniel'de kusura bakmasın artık ama bundan sonra rain'den sonra geliyorsun daniel'cim teşekkürler güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil