20 Ekim 2012 Cumartesi

KARIŞIK KURUŞUK

Uzun Bir Süredir İşlerim Dolayısıyla Birşeyler Yazamıyorum Ama Buna Rağmen Blog Tıklanmaya Devam Ediyor Bu Beni Oldukça Sevindirdi Herkese Teşekkür Ederim Ama Diğer Yandanda Birşeyler Yazamadığım İçin Huzursuz Hissettim En Kısa Zamanda Yeniden Yazmaya Başlayacağım Şuanda Yoğun Olmama Rağmen Hala Olayları Takip Etmeye Devam Ediyorum Bu Yazımda Bu Aralar Nelerin İlgimi Çektiğini Yazıcam


Taeyang Ve G-Dragon
TAEYANG VE G-DRAGON BİRBİRİNDEN AYRILMAYAN 2 KÜÇÜK ÇOCUK

Aslında Bu Bir Allkpop Haberiydi Geçenlerde Çıkmıştı Bende Bu İkiliyi Hem Birlikte Hemde Ayrı Ayrı Çok Sevdiğim İçin İlgimi Çekti Taeyang Ve G-Dragon 12 Yaşlarındayken YG'ye Girdiklerinden Beri Birlikteler Birlikte Eğitim Gördüler , Birlikte Diğer Şarkıcıların Arkasında Dansçı Olarak Sahneye Çıktılar , İlk Kez Birlikte Sahne Aldılar , Aynı Evde Kalıyorlar Dolayısıyla Çok Yakınlar Yakın Oldukları Zaten Hep Bilindi Ama Özellikle İkili Twitter Hesabı Açtıklarından Beri Paylaştıkları Fotoğraflarla Her Zaman Birlikte Oldukları İmajı Çiziyorlar (Taeyang Ve GD Kaykay'la Kayıyorlar , Taeyang Ve GD Denizde , Taeyang Ve GD Su Savaşı Yapıyorlar , Taeyang Ve GD Endonezyalı Kılığına Girdi) 

Taeyang Ve G-Dragon Muzurluk Peşinde

Taeyang Ve G-Dragon Havuzda

Taeyang Ve G-Dragon Son Zamanlarda Birlikte Kaykay 'la Kayıyorlar

Sıkı Bir Yarış Halindeler


2 Endonezyalı

Umarım Hep Böyle Yakın Olurlar ...

G-Dragon Taeyang




Eğer Hala Twitter'da Taeyang Ve G-Dragon'u Takip Etmiyorsanız Biran Önce Takip Etmeye Başlayın Öyle Çok Sık Kullanmıyorlar Twitter'ı Özellikle Taeyang 3 Günde 1 Anca Giriyor G-Dragon Biraz Daha Aktif Kullanıyor Ama Arada Gerçekten Eğlenceli Ve Güzel Fotoğraflar Ekliyorlar ;)



Taeyang

TAEYANG'DAN YENİ SOLO ALBÜM

Zaten İlk Yazımda Taeyang'ın Albümünü Beklediğimi Söylemiştim Sonunda Güzel Haberler Gelmeye Başladı Henüz Kesin Bir Tarih Yok Ama 2012 Bitmeden Çıkacağı Kesin Gibi Taeyang'ın Zaten Çoktan Çalışmalara Başladığı Biliniyordu G-Dragon İnternet Yayınında Stüdyo'da Çok Fazla Vakit Geçirdiklerinden Bahsetmişti 
Belli Ki GD Yine Albümde Etkin Bir Rol Oynayacak ... Solar Albümü Boyuncada Stüdyoda Sürekli Taeyang'la Birlikte Kalmıştı Ve Herşeyle İlgilenmiş Taeyang'a Yardım Etmişti (Aynı Şekilde Taeyang'da Heartbreaker Ve One Of A Kind Albümlerinin Yapım Aşamasında Sürekli GD'nin Yanındaydı Ne Kadar Adına Solo Densede Bu Yardımlaşmalarını Çok Seviyorum)

Albümde G-Dragon'un Şarkısıda Olacağı Söyleniyor Net Birşey Yok Ama Taeyang Ve G-Dragon'un Sözlerini Birlikte Yazdıkları Bir Şarkı Olduğuda Söylenenler Arasında Benim En Fazla İlgimi Çeken Taeyang Daha Önce Se7en'ın Bir Şarkısının Sözlerine Yardımcı Olmuş Ve Şarkı Yazma Yönünü Göstermişti . Umarım Bu Haber Doğrudur Taeyang'ın Kendi Yazdığı Bir Şarkıyı Albümde Dinleriz 

Eminim Ki Taeyang Bomba Gibi Bir Comeback Yapacaktır 2012 Gerçekten Bigbang'in Yılı Oldu 



Missing You

Yeni Bir Dizi Daha Bu Aralar İzleyecek Çok Fazla Dizi Birikti Şu İşlerimi Bir Halledebilirsem Oturup Sabahtan Akşama Kadar Dizi İzlemeyi Düşünüyorum Kenara Not Ettiğim Çok Fazla Dizi Var Missing You Daha Başlamadan Üst Sıralara Yazdığım Dizilerden Bir Tanesi Çünkü Melodram'ları Gerçekten Çok Severim Sanırım Biraz Mazoşistim Ne Kadar Melodram Dizi Varsa Üzüle Üzüle İzliyorum 
Missing You İle Yeniden Heyecan Yaptım Çünkü Elimde Sağlam Melodram Kalmamıştı 
Başrollerde Yoochun Ve Yoon Eun Hye Var Ki Her İkisinide Yakından Tanıyorsunuzdur Bana Kalırsa Çok İyi Seçimler Yakışacaklarını Düşünüyorum Cast Ekibi İyi İş Çıkarmış ... Ama Asıl Etkileyici Seçimi Çocuk Oyuncularda Yapmışlar Bu İki Baş Karakterin Gençliklerini The Moon That Embraces The Sun'dan(Şu Dizinin İsmini Ne Zaman Yazacak Olsam Strese Giriyorum) Tanıdığımız Jin Goo Ve Kim So Hyun Oynayacaklar 
The Moon That Embraces The Sun'da Gördük Ki Her İkisininde Oyunculukları Şahane Zaten İkiside Geleceğin En Büyük Yıldızlarından Ve Şimdiden Aranan Oyunculardan Missing You Piyasadaki En İyi Genç Oyunculardan İkisini Kadrosuna Katarak Çok Doğru Bir İş Yapmış (Özellikle Jin Goo'ya Bayılırım Harika Bir Aktör Olacak) Peki Çocuk Oyuncuların Seçimleri Neden Bu Kadar Önemli ? Çünkü Karakterlerin Gençlikleri Hikayede Önemli Bir Rol Oynayacak Hatta Aynı The Moon That Embraces The Sun'da Olduğu Gibi Missing You'da İlk 4 Bölümde Karakterlerin Sadece Gençlik Hallerini Gösterecek

Bu Olay'da Benim Çok Hoşuma Gitti ... The Moon That Embraces The Sun'a Başlarken İlk 6 Bölüm Karakterlerin Çocukluk Gençlik Hallerinin Olacak Olması Beni Düşündürmüştü Ama İzleyince Anladım Ki Bu Harika Bir Kararmış Çünkü Hikayenin Nedenini Uzun Uzun O Kadar Güzel Anlatmışlardı Ki Geri Kalanını Aklımda Tek Bir Soru İşareti Kalmadan İzleyebilmiş Ve Baş  Karakterlerin Aşklarına Tamamen İnanmıştım Çok Etkileyiciydi Buradada Aynısı Olacak Ve Ayrıntılarıyla Bu İki Karakterin Birbiri İçin Ne Anlam İfade Ettiğini Neler Yaşadıklarını Birbirlerini Nasıl Sevdiklerini İzliycez Buda Bizim Karakterlerle Empati Kurmamızı Onlara İnanmamızı Sağlayacak 

Beklentim Gerçekten Çok Büyük Sağlam Bir Melodram Geliyor Gibi 



Akanishi Jin

AKANİSHİ JİN BABA OLDU (Gerçi Baya Oldu Ama İşlerimden Dolayı Yeni Haberim Oldu)

J-Pop'a Uzak Olanlar Akanishi'yi Tanımıyordur Muhtemelen Ama Kendisi J-Pop'un En Önemli İsimlerinden Biri Japon'yanın En Çok Arzulanan Adamı Yada Şöyle Diyelim Adamıydı Kat-Tun Grubu İle Çıkış Yaptığından Bu Yana Yaptığı Herşeyle Olay Olan Bir Adamdı Akanishi Aslında Tipik Bir Pop Star'dı İçki İçmeyi Severdi , Çapkındı Vs. Vs. Biraz J-Pop'un Kötü Çocuklarındandı   Bu Yüzdende Sürekli Basının Gündemindeydi Adı Birçok Olaya Karıştı Ama Hayranları Onun Hep Arkasında Durdu ... Derken Hep Yapmak İstediği Şeyi Yapıp Kat-tun Grubundan Ayrıldı Ve Solo Kariyerine Başladı . Gruptan Ayrıldıktan Sonrada Başarısını Sürdürdü Çok Başarılı Bir Solo Sanatçı Oldu Derken Yaklaşık 1 Yıl Kadar Önce Bir Skandal Daha Patlak Verdi Akanishi Ünlü Manken Oyuncu Meisa Kurogi İle Birlikteydi Ve Dahası Meisa Kısa Süreli Sessizliğin Ardından İki Tarafta Herşeyi Kabul Etmek Zorunda Kaldı İşte Bu Dakikadan Sonra Akanishi Jin İçin Herşey Tepetaklak Gitmeye Başladı Albümü Ertelendi , Yüzü Olduğu Markalar Anlaşmalarını İptal Etti , Konserleri İptal Oldu Dahada Önemlisi Bağlı Olduğu Şirket Bütün Bu İptallerden Doğan Zararları Akanishi'nin Karşılayacağını Açıkladı 
Kısacası Jin En Tepeden Biranda Yere Çakıldı Ama Sonunda Akanishi Cephesinden İyi Bir Haber Geldi Bir Süre Önce Bir Kız Babası Olduğunu Açıkladı

Ama Ne Yazık Ki Ona Olan Saldırılar Durmadı Kızının Üstünden Bile Ona Saldırmaya Devam Ettiler Akanishi'nin Doğduğundan Beri Kızını Basının Karşısına Çıkarmamasının Nedeni Olarak Kızın Aslında Akanishi'den Değil Başka Bir Erkek'ten Olduğu Ve Bebek Akanishi'ye Hiç Benzemediği İçin Akanishi'nin Bebeği Basından Sakladığı Bile İddia Edildi 

Akanishi'yi Sevmeyebilirsiniz Hatta Ondan Nefret Ediyor Bile Olabilirsiniz Ama Küçücük Bir Kızı Saçma Sapan Haberlere Konu Etmek Ne Derece Doğrudur Bilemem Bu Kız Büyüyecek Ve Babası Asya'da Çok Ünlü Biri Babasının Adını Google'a Yazdığı Anda Bütün Haberler Önüne Birbir Dökülecek Kimse Bu Kızın Neler Hissedeceğini Düşünmez mi ? Bunlar Birtek Bizim Mi Aklımıza Gelir Magazincilerin Düşündüğü Tek Şey Gazetelerin Dergilerin Ne Kadar Satacağı Programlarının Ne Kadar Reyting Alacağı mıdır ?

Umarım Akanishi Jin Ve Meisa Kurogi Kızlarını Mutlu Bir Şekilde Büyütürler Umarım Akanishi Muhteşem Bir Dönüş Yapar

Meisa Ve Akanishi
Bu Arada Japonya J-Drama J-Pop İle Haberlere Ulaşmak İçin ;
Bu Blog Adresini Kullanabilirsiniz Gerçekten Çok Yararlı Güzel Ve Emek Verilmiş Bir Blog (Ne Kadar Blog'un Yazarı Akanishi'ye Tepkili Olsada Ben Bu Blog'u Çok Seviyorum :D )









12 yorum:

  1. taeyang ve g-dragon'a bayılıyorum gdyb forever

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2000 Yılından Bu Yana Arkadaşlar Dostlukları Gerçekten Çok Güçlü Bende Çok Seviyorum İkisini Zaten (Onlara T.O.P'De Dahil Olursa Combo Oluyor)

      Sil
  2. TaeGD allhım tiplere öl ya bunlar hakikaten büyümek istemeyen 2 kardeş gibiler

    YanıtlaSil
  3. taeyang'ın albümünü merakla bekliyorum yine acayip güzel bir albüm olacağına eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Bu Aralar Stüdyodan Hiç Çıkmıyormuş Bakalım Aralık Yaklaştıkça Heyecan Artıyor

      Sil
  4. missing you bu sene en merakla beklediğim drama başroller yeter zaten yoon ve micky harika ikili olacaklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisininde Fanı Değilim Ama Bende Birlikte Yakışacaklarını Düşünüyorum

      Sil
  5. jingoo'nun yoochun'un gençliqini oynayacaqına çok sevindim ama keşke yoon'un gençliğinide kim yoo jung oynasaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jingoo Ve Yoo Jung Çok Yakışıyorlar Ama Kim Soo Hyun'da Gerçekten Çok İyi Bir Oyuncu

      Sil
  6. taeyang albümünde gd ile düet yapar mı acaba harika olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasım'ın Sonuna Doğru Şarkı Listesi Açıklanır Sanırım ... Dedikodulara Göre Taeyang'ın YG'nin Yeni Çıkaracağı Kız Grubu İle Düet Yapacağı Söyleniyor

      Sil